FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Åter hemma igen.

Nu var man åter hemma efter en dag fylld med händelser. Vart ner till centrum och gjort lite ärenden, hem för att invänta Viasat installatören, tvättat, ätiti sushilunch med Sandra och efter det så var vi ute i nån timme så hon tränade sina två hundar medans jag fotade dom och det blev en massa bilder som jag ska sätta mig och titta igenom.


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

http://xtio.nu

Förlåt om jag kommer med en dagens fråga kommentar, vill egentligen inte skicka ut sånna här, men måste verkligen ha svar på den, och det tar ju bara en minut att fixa det. :) så snälla gå in och svara på den. :)

vill du göra ett bloglovin byte? så har du garanterat en till som kommer att läsa din blogg dagligen. :D

Har du haft en bra dag hitils då? :) KRAM


XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

http://xtio.nu

hehe jo vi kom in på det, men han ahr inte påverkat dom han skrek åt en kille och påverka hans beteende dom andras beteende är väl ändå lika dant, men i detta fallet har han gjort så att alla andra är tysta i ett förbyggande syfte! :)


Åhh jag är så nyfiken!! =P







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?