FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 06 – Min dag

Morgonen började lite innan 6, då Martin var snäll och installerade Photoshop innan han åkte till jobbet, hur snällt var inte det på en skala 1-10 :)

Spenderade 40 minuter på gymmet och känner mig nöjd med dagens prestation. Duschat, ätiti frukost och ser ett avsnitt med Leila bakar i Frankrike tv4 play.

Resten av dagen har jag funderingar på att fota lite bilder till kommande inlägg, fortsätta på boken jag började med igår, men har inte många sidor kvar för den är så himla bra. Kommer tipsa om den boken sen i ett eget inlägg. Ska försöka få tummen ur att baka lite muffins och göra några köttfärslimpor att frysa in. Sen vid 14:30 ska jag möta upp Sandra för en hundpromenad, blomköp och förhoppnings pysselskapande :)

Sen får vi se vad kvällen har att ge ♥


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Suzy puzy

http://susannefors.blogg.se/

SV: Skönt att höra att man inte är ensam, haha! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?