FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 07 – Min bästa vän

Min absolut bästa vän heter Caroline, vi lärde känna varann på gymnasiet där vi gick samma linje i 3år. Hon är en otroligt glad, omtänksam, rolig  och färgglad person. Hon finns där när man behöver muntras upp för hon har alltid något positiv att säga. Vi bor över 30mil ifrån varann så vi ses väldigt sällan, vi pratar heller inte särskillt ofta i telefon. Men när vi ses så känns det som att det var igår vi sågs. Hon känns som en syster då jag alltid varit varmt välkommen hemma hos hennes familjm detsamma är hon i min familj.

Hon är verkligen en person jag inte vill vara utan.




-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Maria

http://zoobie.blogg.se/

Va härligt med en bästa vän, jag har ingen längre, pappa va min bästa vän =( Ja, billigt men det e bara boende o flyg tor. Mat o fickpengar behövs..Ja, annars åker jag minsann själv!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?