FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 11 – Mina syskon

Jag har 3 syskon, vi har samma mamma men de två minsta har inte samma pappa som jag och Kim har.

Kim 21år.

När Kim väl är på den sidan så är han hel knasig men rolig, gör supersmarriga chokladbollar och älskar att köra bil. Han har 9 stl större skor än mig och är nog längst i familjen.

 

Arvid 8år.

Den här lillkillen är fylld av energi, omtänksamhet och knasigheter. Han älskar att köra gräsklippare, cykla och har alltid något på lager som man skrattar åt.

 

 

 

Silje 1½år.

En krabat med spring i benen och fylld av hyss. Sockersöt med smilgropar i kinderna och underbara ögon.

 

Jag tycker om er


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?