FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 12 – I min handväska

Jag har inte alltid med mig någon väska, ibland lägger jag körkortet och bankomatkortet i Martin´s plånbok. Men nu i sommar när jag har jobbat så är det detta som legat i väskan.

 



* Pocketbok.
* Digitalkamera.
* Penna.
* Försvarets hudsalva med rosa bandet logga.
* Handsprit.
* Mynt + kundvagnsbricka.
* Nycklar.
* Handkräm.
* I-pod.
* Mobil.

 


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





♡ sαnnαs гum

http://sannasrum.se

Åh, såna här inlägg tycker jag är roliga :D

Vad har du för telefon?



Sv; nej men vi har inte heller hemtelefon, och tv-kanaler ingår i vår hyra. så bredband måste vi nästan skaffa så att vi kan streama lite och kolla på serier. känner mig handikappad utan internet!


♡ sαnnαs гum

http://sannasrum.se

Sv; Jaa okej! Jag var mest nyfiken hihi.



ja, jag känner med det. vill kunna göra bloggdesigner för det är en go extrainkomst, är det knapert kan jag bara snabba på med det liksom. Nu blir det dock massa avbeställningar och sånt vilket är himla tråkigt. Men vi ska försöka lösa det imorgon ;D


Maria

Kör du Saab?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?