FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 16 – Min första kyss

Min första kyss kommer jag verkligen inte ihåg, den var säkerligen inte speciell eftersom jag inte minns den. Dock minns jag min första puss med Martin fast det är lite mer än 2½år sen vi blev tillsammans. Första pussen gav mig en riktig pirrig känsla i hela kroppen som när man åker bergochdalbana.


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Jasmin

http://jaasses.webblogg.se/

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)


Åhh, blir alldeles varm när jag tänker på när man var nykär =) Härligt



Ja, hon är så bra, henne tänker jag använda mig fler gånger av. Skitduktig verkligen. Bilderna du tog gör sig verkligen helt perfekt där dom är med =) Nu kanske du förstår varför jag tappade hakan =P



Kramiz







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?