FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 20 – Den här månaden

Har jag...

*
Jobbat mina sista dagar på sommarjobbet.
* Jobbat extra på mitt förra sommarjobb.
* Fått en efterlängtad lön :)
* Fikat med Maria.
* Vart på massage.
* Skrivit in mig på AMS.
* Firat försenade födelsedagar på O´Learys.
* Varit på marknad.
* Fått tummen ur & fixat datorn & beställd en extern hårddisk.
* Promenerat & fotat Sandra, Rocky & Samuraj.
* Haft besök av mamma, styvpappa & 2 av mina 3 syskon.
* Bundit ihop en födelsedagsbukett.
* Bakat massa muffins.
* Blivit beroende av Arkiv X.
* Varit på Kolmården.
* Tränat en hel del på gymmet.
* Fått lust & inspiration till att göra smycken igen :)
* Sist men inte minst börjat blogga igen.

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Mycket bra saker har du fått gjort =)



Bloggandet känns just nu lite sådär =/ Jag hade fler besökare föut och knappt några som kommenterar om inläggen. Vi skriver mest dialoger. Sen tror jag det är tillfälligt, sitter ju vid nya datorn och har inte photoshop än. Men det fixas ikväll =) Sen är allt väldigt nytt på den här datorn vilket göra att de sidor jag besökt tidigare har man inte adressen till i huvudet. Men det kommer nog snart


sv: nej verkligen itne !


Sara ~ Candis

http://candis.se

SV. Supersöt :D

Haha tack tack, snäll du är. Blev verkligen nöjd :D drömfångare är så himla vackra!


sv: okej, tack för tipsen!


sv: haha jaa kanske det !


malin

http://ldts.blogg.se/

så fin/mysig header du har :)


sv: visst är hon adorable :P


Maria

http://mharya.blogg.se/

HEEEJ!!

Vilken fin blogg du har. Jag ÄLSKAR den! :D Du fotar jättefint också.

Kramar från Maria <3


haha jaa :)



Har en superawsome tävling på min blogg!! Lust att vara med? :D

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment


superkul att du är med och tävlar om valfritt smycke på min blogg! :D lycka till!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?