FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

FREDAG

Nu var vi hemma från stan och snart ska vi sätta igång med middagsmaten. Hem från stan kom det med ett UV filter, en dvd-box och 3 st slöjstjärtar. Förälskade mig i en vinterjacka som jag ska in och köpa till veckan + fortsätta min jakt efter de där perfekta höst/vinterskorna.



-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Åhh fler fiskar =D Älskar mitt akvarium verkligen. Min gibbiceps har vuxit massor sen jag började stödfodra för några månader sen. skulle tippa på mellan 10-15 cm nu.


Fotodag snart? Med hundar och Två fotografer? =P En hund åt varje kanske =P Haha


Liie

http://liie.se

åh har du hittat en vinterjacka, vad härligt! jag har inte köpt en ny på säkert fyra år, har aldrig hittat någon jag gillar :p



ja jag kommer aboslut tillbaka hit, du har en mysig blogg :)


Liie

http://liie.se

ja alltså pysselrummet är det bästa med hela huset! dock har jag fått lova bort ett rum i källaren till sambon som han får göra vad han vill med (gruvar mig för att det blir nåt slags spelrum med playstation och sånt haha). men de är så skönt att inte behöva städa undan jämt som man måste om man har grejerna på köksbordet. har du chansen när du hittat ett hus så rekommenderar jag starkt att fixa ett pysselrum :)



haha tack, jag vill va en rolig prick ;)



ja jag tror det är nån slags nyckelring, eller ett mobilsmycke :) det är i alla fall loggan till mitt favoritband sonata arctica :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?