FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

God morgon.

Vid 7-tiden befann jag mig på gymmet & 1 timme senare traskade jag hemmåt för frukost & en välförtrjänt dusch. Hälsat på nya grannen, verkar vara en trevlig prick :)
Nu ska jag sätta mig ner & göra min to do lista för veckan.

Vad ska ni göra idag?


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Hejhej.

Måndag: 13.00-18.00

Tisdag: 13.00-18.00

Onsdag: 9.30-12.30

Fredag: 13.00-18.00


Matilda [myphoto.blogg.se]

http://myphoto.blogg.se/

Ja, jag har inte hunnit börja sakna min familj än - men det kommer nog börja kännas inom någon vecka. Så konstigt att inte kunna vända sig till mamma om det är något man vill, eller att gorma lite med mina bröder, haha. Förstår att det inte är lätt att hitta vänner och jobb när man kommer till en helt ny stad, men det kommer nog att gå fint för dig! :)


Matilda [myphoto.blogg.se]

http://myphoto.blogg.se/

Haha, ja, det blir en ganska stor omställning. Över en dag flyttar jag från 6 yngre bröder och byter ut dem mot en tyst lägenhet, haha.

Tusen tack för lyckönskningen! Jag önskar detsamma till dig!


oj va duktig du är :) skulle aldrig orkat pallra mig iväg till gymmet så tidigt :)



sv: ja jag älskar också göteborg! verkligen favoritstan nr 1. jag kommer bo i hisingsbacka. ganska lugnt område, men vill man ha lite mer "liv" så är det bara att ta bussen in till centrum :). vart bor din faster nånstans?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?