FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

MÅNDAG

Jag har varit vaken ett tag men inte fått så mk vettigt gjort, ätit frukost, sett på tv3play, laddat in bilder i datorn, gjort nått blogginlägg och känner mig allmänt depp. Känner mig alltid depp ett bra tag efter att man skiljs från familjen ♥
Men jag är glad att de var här i helgen och att jag får träffa dom om ca 1 månad :D
Nu ska jag försöka städa upp efter helgen, pyssla om blommorna, se om jag orkar ta mig en tur till gymmet och kanske påbörja lite armbandspyssel.

Vad hittar ni på idag?


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





asta

http://pastiss.blogg.se/

tjenare!. nu är dagens blogg dragen . kolla in och se om det var just du som vann.

drar en ny vinnare varannan dag så anmäl dej gärna igen! .







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?