FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Mot Värmland.

Tidsinställt inlägg.

Nu sitter jag förhoppningsvis på tåget mot Karlstad där jag ska byta till buss alldeles strax. Här kommer jag stanna tills över nyår någongång. Men det kommer inte vara helt tomt på inlägg då jag tänkte göra en årsresumé med text & bilder.
Jag kommer ha med mig kameran & kanske datorn, men tror inte jag kommer blogga något för det brukar jag varken hinna med eller komma ihåg då det finns så mk roligt här man vill hinna med :)
Kanske dyker det upp någon mobilbloggning.

Och du som inte vill missa någon uppdetering kan ju lägga till mig på bloglovin ;) bloglovin







-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Linda

http://mittangsull.blogg.se/

Men vilken töt liten bebis!



Sv: Jo dagen kommer :)

Okej, vad vill du jobba med då? Jag utbildar mig till förskolelärare, första året nu.


ÅÅåå vilken söt kise! Jag är så svag för katter =)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?