FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

En liten lista.

Vad gör du just nu?
Sitter ihopkurad i soffan & slösurfar medans vi ser på Gustavsson 3 tr.


Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Förhoppningsvis har jag ett jobb att gå till varje dag & håller på att utveckla min kreativa sida :)

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag vill ju inte ångra något, så säger inget!

Hur kommer du gå klädd i vinter?
I min nya vinterjacka, nya helfodrade boots, marknadsvantar & i min så småningom egenstickade tubhalsduk. Drömmer dessutom om en Onepiece <3

Vilka 3 saker är du beroende av? 
1. Mat. 2. Kameran. 3. Vänlighet.

Har du någon dold talang?
Gör sagolikt goda muffins.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen gjordes inte mk kom hem från mamma på Fredag, fotboll & redigering på Lördag & Söndag minns jag inte alls. Helgen som kommer ska vi träffa Martins vän som bosatt sig i Norrland, annars får vi se. Fota kanske?

Vad har du på dig just nu?
Svarta leggings, svart t-shirt & en blå tunn tröja.

Bästa skönhetsknep?
Drick vatten, va ute i friska luften, ha sminkfria dagar & skratta :)

Vilka är dina dagens planer?
Söndagen har spenderats med att beställa Egypten bilder, spelat spel, kollat fotboll & haft det mys.

Vad äter du helst inte?
Kålpudding.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?

1. MHARYA
2. Paulina
3. Emma Bertillson

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja.

Bästa staden/landet du besökt?
Så svårt men får nog bli när vi var upp till Senja i Nordnorge.

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Ingen vad jag kommer på :P

Tror du på gud?
Nej, men ett liv efter döden.

Vad är din största rädsla?
Att dö i en eldsvåda.

Nämn en sak du aldrig provat på:
Knark.

Vilka är dina favorit namn?
Nova, Angelica & Liam.

Hur/Var vill du bo i framtiden?
I en stor & vacker villa, där det finns många rum, stora fönster som släpper in ljus så jag kan ha ett "foto & pysselrum". Det ska även vara inrett i lantligt & romantisk stil.
Samtidigt vill jag ha en stuga i Värmland där jag & min familj kan vara året runt.

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se/

Sv; mm men han ringde aldrig! Verkligen oseriös människa....







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?