FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Dag 22 – Det här upprör mig

När människor sårar andra medvetet med ord eller handlingar. Sen att vissa tror att det bara går att släta över med ett förlåt. Jag tycker att man ska kunna vara ärlig mot sina vänner & andra människor, men man ska tänka sig för hur man säga det.

Bete dig så som du vill att andra ska bete sig mot dig.


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Maria

http://zoobie.blogg.se/

Jag e lite så. Det kan komma felia saker ur min mun o jag måste säga förlåt. Men dom som känner mig vet att jag e speciell så det brukar va okej =) O e det inte det så reder vi ut det iaf =) Tycker det e skönt m folk som säger va dom tycker at all times för då vet man vart man har dom. Men klart man inte ska va medvetet elak =/







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?