FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

030412, Tuesdag.

Den här Tisdagen har gått otroligt fort, segade mig upp i god tid för långfrukost & promenerade sedan till HG för dagens fotokurs. Efter det var det att promenera till ABF för lunch & dagens datakurs.
Blev otroligt glad när mina deltagare ville anmäla sig till en ny kurs med start redan nästa vecka, så har redan börjat planera lite för det.
Fick även en fin plantering av dem som tack, hur fint gjort var inte det & jag blev otroligt glad av gesten.


Vad har ni gjort idag?




-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Jelena

http://watching.blogg.se/

I dag har jag packat som tusan med hjälp av min fina vän :) och fick även veta att min syster sätts i gång i dag och kanske får sin bebis i morgon :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?