FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

170412, Tuesday.

God morgon fina läsare!

Idag är det Tisdag, det är grått ute & regnet hänger i luften. Därför tänker jag fylla dagen med redigering, jobb, cv skrivning, undanplockning & hocky på tv ikväll.
Städade bland mina armband som jag gjort & inser att det är mk jag aldrig använder så kan lika gärna se om någon annan som vill ha dem. Så kommer sälja dem väldigt billigt så håll utkik ifall ni är intresserade.

Sen vill jag tacka alla ni som svarade på min 5 frågor i DETTA inlägg, både anonyma & icke anonyma läsare :)
Ni var några som skrev att ni vill se mer bilder när jag har bloggtorka, då undrar jag VAD för bilder ni vill se då det är just avsaknaden av bilder jag får bloggtorka utav.

Någon ville även ha fototips, vad för fototips?


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Linnéa

http://justlikelinnea.blogg.se/

Svar: Till sommaren har jag tre år kvar :)


Klara Hansson

http://fookus.blogg.se/

sv; Tack så mycket! :)


Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

http://jennsiii.blogg.se/

sv: vad är det för kurser då? :)

idag ska jag på besök hos mammas kusin som ligger på sjukhuset.

sen imon ska jag på anställningsintervju och på torsdag blir det hem till mamma och pappa för at passa valparna.

allt bra?


sv: Oj, har ju inte satt något sista datum men vi säger att du har på dig till den 22:a april :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?