FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

080812, Wednesdag.

Halloj!
Tänkte bara visa att jag är hemkommen från Värmland där jag umgåtts med familjen & haft det bra. Vi har plockat blåbär som vi bakat paj utav, varit i Karlstad med mamma, Silje, mormor & Martin, pratat, sett på OS, åkt ut med båten hos pappa & fiskat & bara tagit det lugnt. 
 
I måndags när jag kom hem hade Martin bokat fotbollsbiljetter så då gick vi på fotboll. Matchen slutade 0-0 men det var en match med många målchanser. Sen på kvällen blev det OS, OS & lite mera OS.
 
Igår hade vi stora städ & tvättardagen & likabra var det för regnet det öste ner i stort sett hela dagen. & på kvällen blev det återigen OS.
 
Jag ska snart bege mig till sjukgymnasten för ett besök då det var ett tag sedan jag träffade min handledare. Sen   blir det handla, packa för att återigen åka på en liten miniresa uppåt i landet i helgen, handla mat & sedan blir det att ta sig en tur ut till Åby.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se

sv; härligt :) jo det har varit rätt kallt överallt :/ här börjar löven gulna och falla till marken! Det känns i luften att det REDAN börjar bli höst :/ och det är bara 8 Augusti!


Fotograf MissJeni

http://jeni.blogg.se

Åh jag som sa senast idag att jag skulle plocka blåbär för att göra just paj. MUMS!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?