FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

270812, Monday.

God morgon bloggen!
Här hemma är det lugnt & skönt, katterna sover & jag har precis läst klart en bok om Maria Wern. Solen skiner så ska sätta på mig en tröja, göra mig en kopp thé & ta fram en annan bok jag påbörjat & sätta mig på balkongen.
 
Hur ser er dag ut?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





så himla söta dom är. :)
sv
tack..
känns som jag är as gnällig, men gör inget åt mina problem.
idags läget kan jag ingenting göra utan bara bita ihop. :/

surt som fan, men ibland måste man bita i de sura äpplet.


Svar; Men om man går in på kommentarerna och klickar på svara.. Svarar man i sitt eget inlägg eller kommer det till den bloggen som kommenterat? För nu gick jag in på din som jag alltid gör när jag svarar! :p


Svar; Okej, då fortsätter jag att svara som jag alltid gjort. ;D


johanna

http://johannaj.se

haha tack det kan behövas!:D
åh vilka tjusiga kissmissar, är det ragdolls?


Guuud vilken underbar bild, vilka härliga katter du har, du kan få min hon är så trist haha ne men :) Jag saknar min förra kisse, en stor hane, speciell, han försvann för ett år sedan :(

Sv: Ja det är det värsta med att skaffa djur, den dagen man mister dom


Helena

http://baklust.blogg.se

Så gosiga de ser katterna!

Tack! Baka gärna det receptet. De är så gott med blåbär i kakor tycker jag.


Sv: haha men våran katt skriker ju som en dåre! Vi blir tokiga på henne ibland och då skriker hon så länge tills att vi kliver upp eller går till henne för att ge mat, släppa in eller ut. Hon kan hålla på så flera gånger om natten, gaaah:P


Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se

Sv; tack ^^ jo det ska bli mysigt att se den lilla/lille, och jag hoppas att allt är som det ska...Är livrädd för att det ska vara nå fel!


sv
Han är blandras mellan labrador och engelsk springer spaniel. :)


sv
ja de har han verkligen. :)
sen de vita på bröstet gör ju att man ser att de är en blandras annars ser han ut som en ren labbe om man skulle färga de svart.

väldigt fin i kroppen o allt för o vara blandras.
grov modell o så.

Tikarna i kullen som Izor kommer ifrån blev smäckra med långa ben.
medans hanarna blev mer korta ben o grova p recis som labradorerna är.

Konstigt egentligen hur de kan skilja så mycket när de har samma mamma & pappaa :P


SV
Benet börjar bli bättre o bättre. :)
Kommer nog inte kunna göra massor på måndag, men har ju hjälp så får väl bita ihop o släppa en del av ansvaret till dom andra. :P

Bara jag är med.
Men nu har jag börjat gå utan kryckor hemma sakta, men säkert. :)

Ska hämta lugnande på torsdag sen hoppas jag de kommer gå bra med resan dit.


kaffehörnan

http://www.kaffehornan.se

Den som är bakom kameran är ett geni och gör ett bra jobb att dela med sig av bilder


jennifer

http://thejgirl.blogg.se/

sööt katt kolla gärna in min blogg <3







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?