FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Liebster Award

Drömresa?
Svårt svårt, jag vill resa till så många olika ställen. Men Nya Zeeland hade varit en upplevelse.

Favoritsysselsättning?
Fotografera, göra smycken & bara koppla av med en bra bok, baka eller umgås med sambon.

Hur många gånger går du in på Facebook per dag?
Antagligen för ofta, men oftast skickar jag mail till de som beställt smycken eller planerar träffar/fotograferingar via fb-mailen. 

Vad önskar du dig i julklapp?                                                                                                                       Att jag får en trevlig jul med familjen, massa god mat & ett vackert vinterlandskap jag kan fotografera. I julklappsväg önskar jag mig nog inget speciellt förutom ett rosa tårtfat. Men om jag MÅSTE önska mig något 

Favoritmat på julbordet?
Julskinka, julmust, ris ala malta & saftsås, prinskorv & min styvpappa´s frestelse :)
 
Drömyrke?
Inte den blekaste, men drömmer om att ha ett hobbyföretag inom foto & smyckestillverkning.
 
Favorittidning/magasin?
Hembakat.
 
Favoritplats i Sverige?
På min balkong :) 
 
Thaimat, grekiskt, italienskt eller svensk husmanskost?
Svensk husmanskost. 
 
Favoritdesigner?
Har ingen favoritdesigner på varken kläder, möbler etc.
 
What makes you happy on a Monday?
Att vakna pigg till ett vackert väder & känna att allt är toppen :)
 
What drives you to write your blog every day?
Det ger mig chansen att få visa min kreativitet samtidigt som jag får fin respons av er läsare som gör det roligt att utvecklas.
 
Where do you want to live if you could choose freely?
Nya Zeeland?
 
City girl or country girl?
Absolut en country girl. Visst att det kan vara skönt att komma in till stan för shopping eller en weekend i en större stad. Men på landet är det lugn & ro, det jag uppskattar allra mest.
 
Which is your greatest asset according to yourself?
Att jag tar till mig vad folk säger & att jag är "trogen".
 
What do you think your friends would say is your greatest asset?
En snäll & kreativ vän :)
 
Favourite food?
Det går i perioder men sushi går inte av för hackor.
 
Do you have a famous person you are inspired by?
Känd & känd, andra bloggare snarare.
 
Do you belive in the power of thoughts?
Osäker.
 
Where do you want to go on your next vacation?
Maldiverna :)
 
What is luxury to you?
Det finns så många saker som är lyx för mig. Att äta nybakat till frukost, att sova riktigt gott & känna mig totalt utvild. Att göra saker tillsammans med den man älskar & att solen skiner & att jag är glad :D
 
Mina nomineringar:
Jenny
Maria
Annie
Liie
Linda

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Art by Anna

http://annatecknar.blogg.se

sv: Jag gör mitt bästa för att du ska bli nöjd med teckningen :). Tyvärr kom det lite skolarbete emellan så jag har fått pausa lite. Men så fort mina inlämningsuppgifter är klara ska jag sätta igång igen :)


Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se

Sv; varsågod ^^ den 30 januari är det beräknat att den ille/lilla ska kika ut..men blir det kejsarsnitt så blir det 10 dagar innan bf.


Malin Westman

http://malinwestman.blogg.se

Sv; inte jag heller för ens idag på en av ica butikerna här ^^ Ska försöka hitta ett gott jultea också...


Liie

http://heyli.blogg.se/

Roligt att du är med i tävlingen i lucka 4, om en egendesignad almanacka! Lycka till!

Ska ta och kopiera den här och se om jag kan svara på den framöver :)


Svea

http://maviedesvea.blogg.se

Verkligen fin blogg! :D
Allt bra med dig?


Har helt missat, men gör den direkt! :)


Sv: Oj jag har missat utmaningen, jag är ju så dålig på sånt när jag får det hahah


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Jag får se om jag tar mig i kragen o gör den här sen, brukar vara rätt dålig på att göra sådana här utmaningar ;) Kanske kan bli en videoblogg eller nåt, vi får vällan se :P :) Tack i alla fall för nomineringen :)

Svar: Ja det hade varit roligt :)Är också dålig på att anta utmaningar i frågeformat, men tycker själv att de är roliga att läsa :)
Victoria Johansson


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Jag lyckades spela in hälften som videoblogg tills kamerabatteriet tog slut, gaaah ;)


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Delade upp svaren i två delar, här är den första:
http://blogg.anniesfotografier.se/2012/december/utmaning-2.html ;)

Svar: Spännande, ska kolla när jag hittar hörlurar då sambon ser på fotboll i samma rum :P
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?