FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Rött är julens färg.

Något ni kanske inte visste om mig är att jag totalt  Ä L S K A R  julen. Den gnistrande snön, ljusen som lyser upp i mörkret, dofterna av saffran, glögg, julbaket, all mat, den mysiga stämningen & all fin julmusik.
Jag älskar även att handla julpynt MEN oftast handlar jag det på mellandagsrean, jag snubblar alltid på något fint att fynda.
Förra året köpte jag dessa bokstäver nere i centrum runt 50-lappen & jag älskar dem verkligen.
 
Gillar ni denna typ av tips på inredningsdetaljer?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Jag håller absolut med :) Jag tycker att inredningstips är jättekul så fortsätt gärna med det!

Svar: Vad roligt :) Då ska jag försöka komma med något då & då. Har egentligen en hel del bilder att visa men vill inte bombardera bloggen med en massa inlägg så får komma pö om pö. Men roligt att du gillade det :)
Victoria Johansson


fina foton :) håller med att julens färg är räd!


röd*


hehe så lite så, ja aboslut, men rött är en väldigt fin färg också så det passar lite till allt!
tack så mycket har precis fixat dom faktiskt :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?