FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

150212. Wednesday

Hejsan! Ännu en praktikdag avklarad, hade solen varit framme så hade det varit perfekt väder ute. Vill ut & fota men har troligen inte tid idag då jag ska sätta mig ner nu & planera kvällens jobb. Har även en läkartid inbokad så håll nu tummarna för att de hittar vad felet är.

Vad ska ni göra idag?



-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Varför ska du till läkaren ? :/

du skulle varit med fotat idag, när vi galoppera igenom snön i full fart.



Fast kanske skulle blivit lite svårt o fota i sånt läge oxå eftersom hästarna far förbi i hög fart.



SV:

Jag tänker fortsätta blogg som jag gör. :)

Skriva om de jag vill osv, men kan inte låta bli o le över hur vissa tog detta inlägg.



De kändes som vissa blev lite störda av inlägget, men kul ändå o se olika reaktioner. ;)


Fotograf Cecilia Möller

http://ceciliamoller.blogg.se/

TAck tack!


Nikaia

http://nikaia.blogg.se/

söta kransar!


Oj, hoppas det är något som är lätt att bota också!



Finns facebooksidan länkad någonstans, är det jag som är blind nu igen? :) Annars får du görna bjuda på en länk, för den vill jag kolla in!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?