FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

FOTOLISTA, Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt.

Något jag alltid skrattar åt är när min bror Kim berättar historier/vitsar. För han kan oftast inte berätta en hel historia/vits utan att han börjar skratta & givetvis så smittas det av på mig & även mamma :)


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Melissa - Livet i ett Fängelse!

http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE

samma mercha som min lillasyster tror jag, hon är helt tokiga i de där tyskarna :D



Svar:

ja jag ska också rota fram vårjackan och lite joggingskor äntligen :D


Linda

http://mittangsull.blogg.se/

Hahaha men gud det låter ju som jag :D!



Sv: Ja visst har vi snö :) Fast det har smällt bort lite också och jag hoppas det fortsätter så, jag vill ha vår och är riktigt avis på er som har det. Fast o andra sidan så har väl vi lite vackrare än ni söderut med gegg och grått, fast nu kanske ni har fått det lite grönare?



Tack, det skall jag göra med godis och film ;) Har du nån favoritfilm att tipsa om?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?