FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

060712, Friday.

Dagen är mulen, sval & det är alldeles tyst här ute på balkongen där jag sitter i myskläder, dricker thé, ser/lyssnar på webb-tv & ska börja redigera bilder som jag lagt på hög.
Idag är en sådan dag det spritter i kroppen av glädje & kreativitet. Det finns ingen orsak till välmåendet men kanske fylldes kroppen av denna glädje efter mötet med Jasmine igår :)
 
Igår planterade jag lite nya blommor på balkongen, det blev lite mer somrigt & det känns alltid uppiggande med nya blommor såhär på sommaren tycker jag.
 
Har ni planterat något på balkongen i år?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Så fint! :)
Önskar att jag oxå hade en balkong och kunde plantera lite blommor :P

SV: haha ja visst är han söt ^^,


Camilla

http://thisiscamilla.blogg.se

Alla våra penseér dog när vi var på resan för en månad sen, trodde de skulle klara sig själva på balkongen när det regnade då och då men det hade regnat massor och sen blivit kallt så jag förstår att de inte orkade...
Nu har vi pelargoner i lådorna istället, de är ju väldigt lätta att sköta och fina. ;)
Nu var det dock världens skyfall för en stund sen så hälften av blommorna regnade sönder. Morr!

Svar: Okok, jag tar alltid ner mina blommor om det regnar för häftigt eller om jag åker bort då jag erfarat det tidigare att de dött.Jag hade mina penseér från April & tills förra veckan & de har klarat sig bra pga att jag tagit ner dem när det varit för mk regn. Tråkigt att hålla på så men de höll lite längre.
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?