FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

250712, Wednesday.

Idag är det Onsdag, lillördag & 2 dagar kvar tills Martin går på semester. Jag ser fram emot att få ha honom hemma ett litet tag, att göra några småresor & framförallt att ha någon att äta frukost med om mornarna ♥
Har precis kommit hem från en promenad ner till centrum för lite shopping på apoteket, har även hunnit med lunch på balkongen, lite bokläsning & skrivit ner mitt personliga brev i datorn.
 
Igår åkte vi in till stan lite spontant & åt middag, fönstershoppade & såg på bio. Det blev Cocpit, en film man bör se om man gillar komedi.
 
Vad ska ni hitta på idag?
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Vad handlar den filmen om? :P :)

Svar: Ja, det är kul :) Vad gillar du för te då? :)
Jag trivs jättebra här i Linköping, kunde nog inte ha blivit bättre. Hur trivs du i Östergötland då? :)


Johanna Fåglund - Foto

http://stargirlphoto.blogg.se

Sv: Tack :)) Ja, finns mycket man önskar att man fotat när man var mindre. Synd att man inte hade någon kamera då :P
Du borde åka dit någon gång igen då :))

(tänkte bara skriva att din blogg länkas fel när du kommenterar, har gjort det dom tre senaste gångerna. Bara så du vet om det :P)


Ja det var riktigt skönt :)


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Svar: Ja, juste den filmen, vad dum jag är, jag har ju sett trailern, haha ;)

Jag gillar hallonte också :)

Var i Östergötland bor du då? Om det inte är allt för långt bort så kanske vi kan ses och fota någon gång? Det är ju roligare att fota om man antingen har ett uppdrag eller om man har någon att fota med :)


Cecilia Möller

http://mollerkirchsteiger.blogg.se/

Mamma och jag ska se cocpit nästa vecka. Ska bli gör kul!

Sv. Ja, angående kaninerna så trodde jag hon skulle falla för något fluffigare men det var Jake från första början även om vi tog upp och klappade de andra. Men jag är nöjd. Jake är lugn och verkar finna sig bra i sitt nya hem.

Jag hoppas verkligen på NYC. Den av lägenheterna jag sett är verkligen kickass!


Svar; Jaha okej! :) Ja min lägenhet brukar också vara hur varm som helst! Men jag har ju solen lysandes på lägenheten från att den går upp till att den går ner, så jag får ha persiennerna nerdragna om jag ska kunna vara här inne när det är soligt. :/
Ja det ska bli kul. :D


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Svar: Jamen då borde vi kunna försöka ses någon gång? :) Jag tror inte att jag hinner den här vändan jag är i stan nu, men jag kommer tillbaka till Linköping igen 12/8 så kanske någon gång efter det? :)

Ja Lipton's hallonte har jag också smakat, gillar det, men jag föredrar olika lösteer :P :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?