FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

En massa ord.

Att blogga kan vara väldigt givande, jag bloggar först och främst för att visa mina bilder och min kreativitet. Så feedback är alltid välkommet, både bra och dåligt men gärna en förklaring varför något är "dåligt". Sen att läsa andras bloggar kan ge en tips, tankar, inspiration och egna ideér.

Sen är det alltid roligt att se att andra gillar ens bilder, för mig räcker det bara att skriva "Vilken fin bild." Jag klickar mig ALLTID in på era bloggar för att tacka, dock inte om ni skriver "följa varandra via bloglovin", "länkbyte?" eller "kika gärna in på min blogg." Varför fiska efter prenumeranter/besökare, är det inte bättre att veta att de som följer min blogg är sådana som gillar att se på mina bilder/text vad det är nu jag bloggar om?

Att det finns många olika ämnen att blogga om tycker jag är jättebra, jag följer inte enbart fotobloggar, jag följer mat, mamma, pyssel och livsstilsbloggar. Så har ni tips på bloggar så tips gärna :)

Sen att folk inte svarar när man kommenterar tycker jag kan vara ganska så störigt, speciellt när man sedan ser att de man kommenterat hos klagar på att ingen kommenterar dras inlägg. Jag tröttnar iaf om ingen svarar/ger respons till sina bloggläsare. Visst kan jag förstå de som kanske har flera hundra läsare men många tackar då sina läsare genom att skriva "Tack för era fina kommentarer."

Detta blev ett ganska långt och halvtråkigt inlägg men detta är något jag tänkt på av och till.

Vad tycker ni?
Svara gärna och du behöver inte lämna bloggadress om du inte vill.


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf MissJeni

http://jeni.blogg.se/

Jag håller med helt! Något jag också tröttnar på är när man hela tiden ber om ursäkt för att man inte bloggar hela tiden. Jag bloggar i första hand för min skull när jag har något vettigt att dela med mig av. Gillar inte att be om ursäkt för att jag har annat att göra.


TIMELIMITS

http://timelimits.blogg.se/

Det ska jag göra!! Vill inte missa det receptet :)



Jag håller med! och jag har tips på en favoritblogg, Tinkerbella, jag vet inte om du redan varit där! Men jag får så otroligt mycket inspiration från hennes bilder! sök bara tinkerbella på google så kommer du till henne :)


Ulrika - Fotograf u.norman

http://unorman.wordpress.com

Bra inlägg, jag håller verkligen med dig. Just det där med kommentarer. Varför lägga ner tid på att skriva att något är dåligt men inte kunna lägga ner tid på att hjälpa en att (enligt dem) bli bättre. Och man bloggar ju för läsarnas skull, då får man lägga ner lite tid på att svara på kommentarerna också tycker jag.


sv:

Nya blogg.se är inte alls bra enligt mig. :/

Så var glad så länge du har gamla. :)

Usch jag gillar ju inte förändringar så mycket, haha


sv:

Ah^^

jag har nya skiten rent ut sagt. :/.. usch usch


Jag tycker heller inte om när folk fiskar läsare genom att kommentera! När man har fått en kommentar vill man ju att det ska handla om ens inlägg, eller vara ett svar på en kommentar. Sen kan jag ofta glömma bort att svara på vissa kommentarer, för att Cewin kanske behöver mig, och sen har det försvunnit ur mitt minne helt och hållet. :p







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?