FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

HJÄLP!!

Har nu sett att jag fått blogg.se nya utseende och funktioner som många utav er andra. Vid första ögonkastet tycker jag det känns stilrent men ändå ganska så rörigt. Att inte veta vilka kommentarer som är obesvarade så nu hoppas jag att ni som kommenterat den sista veckan har fått svar. Om inte så får ni hojta till.
 
Sen undrar jag över en sak, när man ska svara på någons kommentar klickar man då på svara eller kommer svaret på ens egna sida eller kommer den till den man ska svara till?
 
Har blogg.se gjort någon info om de nya funktionerna som jag inte hittar?

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf MissJeni

http://jeni.blogg.se

När du svarar på en kommentar så kommer svaret under kommentaren, på din egna blogg alltså. Avsändaren får ett email om att du har svarat.

Detta krävs dock att man använder "signera som inloggad" annars vet inte blogg.se vem som har skickat kommentaren.


Jag har inte deras nya! :o Men när jag läser ditt inlägg vet jag inte om jag vill ha det heller. :p


Olivia - drömmen mot att bli fotograf

http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

jag håller med dig,de är snyggt och stilrent fast komlicerat ..jag går fortfarande in på bloggarna och svarar som innan sen trycker jag "publishera" för ja vet inte om den "svara"-funktionen funkar :)

sv: tusen tack :D
kramis♥


Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

http://yohannafotograferar.blogg.se

Har du fått nå svar på hur det fungerar?

SV: Haha jo det är sant, mina kan vara rätt högljuda ibland dom å, mest när det är andra hundar i närheten.. :P

Alltså jag förstår inte så mycket om nya bloggen, och tycker att det skulle vara bra om man fick nån information om hur allting funkar. Och sen är jag rätt arg för alla osvarade och icke godkända kommentarer jag hade som nu är typ borta..?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?