FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

120623, Tuesday.

Blev utmanad av Nina så här kommer mina svar.

Mina 11 frågor:

1. Vad är det första du gör när du går upp på morgonen?
Äter frukost framför "En plats på landet"



2. Vilken är din favoritfilm?
Vilken svår fråga, men de jag sett om flest gånger är:
- " Stig Larsson trilogin".
- " Dan Browns " Da Vinci Koden" samt " Änglar & Demoner"

3. Nämn tre saker du skulle ta med till en öde ö?
Hängmatta, en uppsjö av böcker & solkräm.

4. Vad är ditt mål med livet?
Att må bra, njuta av livet & dess guldkorn.

5. Har du någon favorit maträtt?
För stunden är det grillat.

6. Nämn något som du är beroende av?
Hmm vill inte påstå att jag är beroende utav men kanske thé.


7. Är du en nattuggla eller morgonmänniska?
Är jag hemma hos mamma är jag en nattuggla, hemma mer en morgonmänniska.

8. Har du ett minne du aldrig kommer att glömma?
Dagen då Martin kom hem från sin FN-tjänst i Afganistan för gott. Det ösregnade & vi åt glass.

9. Var bor du om 10 år?
I en villa med Martin & 2 barn, förhoppningsvis har vi även en sommarstuga i närheten utav
mamma i Värmland.

10. Vad gör du helst på fritiden?
Beror på humör men pysslar, läser, promenerar, bakar, söker inspiration & umgås med Martin.


11. Vad känner du att du lägger för mycket tid på?
Att grubbla på onödiga ting.

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Jenny Vennberg Pictures

http://www.jennyvennberg.se/blogg/

Jag förstår precis vad du menar, det är så tråkigt !! :(

Man vill ju ha ett ställe som grejerna kan ligga kvar på utan att det gör något .. Det blir ju bara stressande när man tänker att man måste plocka undan efter varenda gång man tar fram en liten grej ..


Maja

http://majyaa.blogg.se/

tack så mycket! :) En av mina favoriter oxå!


sv: ja okej. roligt att läsa dina svar :)

har du haft en bra dag hittills?


Camilla

http://thisiscamilla.blogg.se/

Åh. Te. Jag fick te gratis i min lokala tebutik igår, de kände igen mig att jag brukar blogga om te och jag köper ju en del från dem. Hihi.

Visst frågade jag dig förut om du kunde visa dina favorittéer? Du kanske har gjort ett inlägg om det? Jag måste ha missat det i så fall.


Camilla

http://thisiscamilla.blogg.se/

Du måste ju testa på riktigt löste från någon bra tebutik någon gång! Eller det kanske du har? ^^



När vi var i Prag förra veckan hittade vi en tebutik precis innan vi skulle åka till Berlin, synd att vi inte hittade den tidigare för det var typ himmelriket för teälskare verkade det som. Massor med olika sorter och de hade sånna där stora blommor som är torkade, en blomma räcker till en hel stor tekanna om inte mer. Det var säkert jättebilligt där också eftersom Tjeckien rent allmänt är väldigt billigt.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?