FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

201012, Saturday.

 
Go kväll kära läsare!
Vädret idag har varit tråkigt hela dagen så vi bestämde oss för att bege oss in till stan & hem följde det med en drös med garner, kryddor, Blu-Ray spelare, salt-pepparkvarn, presentpapper & en julstjärna att hänga i fönstret.
Skulle egentligen på kalas till Cissi men känner mig inte helt frisk än så blir att stana hemma :( Så i skrivande stund har jag precis startat glassmaskinen för att göra egen daimglass.
 
Vad har ni gjort idag?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Lilly (Sandra)

http://lilly.blogg.se

Vilken fina bilder och mysig blogg ♥

Vad tillbringar du din lördag med?
Kram


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Svar: Tusen tack :) Jag har både ryggsäckar och axelbandsväskor. Jag föredrar axelband när jag ska röra mig på stan då det är lättare att komma åt grejorna och det känns smidigare. Men min ena ryggsäck kan man svänga runt och komma åt kameran lätt också, den gillar jag när jag ska iväg längre sträckor (t.ex. om man ska vandra eller så). Min ryggsäck tror jag är en LowePro Fastpack 250 (om jag kommer ihåg rätt). :P

Blåsbälgar finns att köpa på t.ex. kamda.se och cyberphoto. Det är bara att söka på blåsbälg. De kostar runt 60-100kr :)


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Svar: Jomen precis, jag har ju flera axelbandsväskor också, för ibland vill man ha med sig mycket och ibland lite, och ibland vill man ha med skolböcker och kamera och ibland bara kameran osv ;)

Jag ska äta med några i min korridor, det är en av mina grannar som lagar maten så det blir spännande, han ska prova att göra något indiskt :) Så det blir nog gott och trevligt :) Vad hittar du på för skoj ikväll? :)


Lilly (Sandra)

http://lilly.blogg.se

Kan du lägga ut receptet på daimglassen?

Vi tillbringade kvällen igår med god mat, mys & film ♥

Hur ska du tillbringa din söndag?
Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?