FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

260413, Friday.

Här har det varit tyst ett par dagar, lite ofrivilligt skulle jag vilja säga. Allt började med att pizzerian under jobbet brann & mina vanliga rutiner på jobbet blev rubbade. Dessutom har brandlukten & rengöringsmedlet vi måste använda (inte jag en annan städfirma) gett mig otrolig huvudvärk från helvete.
 
I Onsdags skulle jag egentligen hålla i en fotokurs men blev inställt pga regn så det blev kalas istället :) Efter jobbet på Torsdagen hamnade jag i soffan & sov i 2 timmar, sen gick vi till Martin´s bror & där blev vi kvar tills kvällen.
 
Vad har hänt hos er?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Jenny

http://jennystoa.blogg.se

Tack du snälla! Vad glad jag blir :D

Låter jobbigt det där med branden, usch! Hoppas allt återgår till det normala snart!
Jag och min sambo har (äntligen) skaffat katt. En ruggigt söt, helvit tjej. Världens keligaste men sjukt kinkig med maten. Har varit på djuraffär idag och köpt med mat som även kinkiga katter brukar gilla. Hon verkade iafl gilla det bättre. Hoppas, hoppas...
Äter dina katter bra? (de är för fina förresten) :)


Katalin

Hoppas ni har en trevlig Helg och att eländet är över nästa vecka!

Svar: Tack så mycket, helgen har varit riktigt bra :)Hoppas din också varit det, hoppas saneringen snart är klar på jobbet så det blir som vanligt.
Victoria Johansson


Anonym

http://Xifon.blogg.se

Hej! Det var länge sen. Jag måste bara säga att oj vad duktig du har blivit på att fotografera. Stor utveckling sen jag var här senast =) Duktigt! Hoppas allt är bra med dig och dina underbara kissekatter, som för övrigt har blivit väldigt stora och otroligt vackra =)


Anonym

http://Xifon.blogg.se

Nähä, jag får förbli anonym :P Sandra Xifon.blogg.se







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?