FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Jag lever!

1veckas semester har passerat & den spenderade jag & sambon i Cypern. Vi kom hem igår & idag har vi hunnit med att veckohandla, packa upp, tvätta & fikat hos svärföräldrarna.
Bilder kommer så småningom :)
 
Har ni haft semester & vad har ni isf hittat på?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Sv. Ja ungefär. :)
Köper kraftfoder själv så någon hundring dyrare kanske, men de är värt allt för att åka 10 min i stället för 30 min :)


Sv.
Ja nu kommer jag ju kunna åka efter jobbet osv o slippa lägga minst en timmes restid varje gång jag åker. :)

Så det är värt de. :)
Har inte haft en tanke på metro faktiskt har haft så mycket annat att tänka på.
Men idags läget blir det svårt o hinna med, kanske sen när jag fått in rutin på allt.

Och efter flyttennär Raski står närmre. :) Spara ju massor tid tack vare de.


Det är riktigt tråkigt att inte bli tagen på allvar! Men jag har nått fel i magen, och får sånna smärtor när jag egentligen ska ha mensen som aldrig kommer. Jag hoppas jag får svar snart iaf.


Sanna Widman

http://sannawidman.se

SVAR
Ja precis, det var det vi gjorde också :) tiden går snabbt där


Åh, va mysigt m Cypern, längtar så tills vi ska till Turkiet. Jag avbokade visningarna på lägenheterna, jag ångrade mig :-/ Och eftersom jag e så velig så e det nog inte meningen än tror jag..

Hade jag haft obegränsat med pengar så skulle jag gärna haft pool, så jag hade haft råd med nån som sköter den..


Skönt att ha semestern framför sig, njut!

Jag har haft mina 3 veckor, och sen blir det 1 månad i vinter så jag klagar inte ;)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?