FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

När regnet faller ner..

Regnet smattrar på utanför fönstret & på något vis så gör det att jag känner mig lycklig & tillfreds. Jag har svårt att sova ut ordentligt fastän jag är ledig men det har resulterat i att jag startade en tvättmaskin, diskmaskin, hängt upp tvätt, hängt in ren tvätt, varit till bageriet & köpt färskt bröd, ätit frukost, städat hela huset, duschat, fogat i köket & sett på 2 avsnitt med serier innan klockan hann bli 14 :)
 
Vad har ni gjort idag?
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Katalin

Regnet öser ner - äntligen!
Vi hade så torrt i över en månad.
Jag har gjort samma sak som Du, förutom "köks fogningen" :)
Kollade posten samt vattnat hos två av våra grannar som är på semester just nu.
Må så gott, ha det bra!

Svar: Ja det var verkligen torrt. Gräsmattan började gulna på sina ställen & på framsidan hade det inte växt något sen vi for på semester.Jag fick även ett ryck att sortera, slänga & få ihop saker som ska säljas. Pust vad saker man spar på sig som man inte behöver. Eller i mitt fall som är minnen som jag egentligen inte behöver.
Victoria Johansson


Skönt att ha det gjort innan helgen :)

Här har det också ÖSREGNA och det tror jag verkligen behövdes, men nu får gärna sommaren komma åter igen ;)


Sanna Widman

http://sannawidman.se

Så fin bild :)
SVAR:
Åh javisst är de :)


Sanna Widman

http://sannawidman.se

SVAR:
Hon fick en toppendag :))


Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

http://malinwestman.blogg.se

Sv; tack för alla kommentarerna...Jo dopet blev riktigt fint och det var ju tur att vi bestämde oss för att vara inne då det regnade och åskade som satan :/ Skönt att ha en privat blogg men känner att jag inte riktigt kan skriva hur jag vill även fast att det är lösen på den! Men det kanske blir bättre med tiden...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?