FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Hej då fina lägenhet.

Idag är dagen då vi hyrt ett stort släp, frågat vänner & familj om hjälp att bära möbler för idag flyttar vi från våran älskade lägenhet. Jag kommer sakna den väldigt mycket men nu påbörjar vi ett nytt kapitel i huset som ändå gör det lätt att flytta.
 
Vet inte om vi fått tillgåg till internet ännu, om inte så får ni titta tillbaka i mitt arkiv & lämna ett glatt meddelande till mig :)
 
Hej då lägenheten!!
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Katalin

Håller tummarna att allt skulle gå smidigt!
Kram!

Svar: Det har det gjort & nu är det bara källaren kvar med lite solstolar & utesaker kvar. Imorgon är det flyttstäd på G :) Kram
Victoria Johansson


Kom hem från en tid i Jokkmokk för bara några dagar sedan och haft en del att göra men ett inlägg om nypon och nässlor kommer, var så säker.

Roligt att du ska flytta! Väntar med spänning på bilder på det nya huset :) Ha en fin helg och lycka till med flytten! Kram Frida


Lycka till! :)

Svar: Tack så mycket :DFlytten har gått bra & sakta men säkert kommer vi iordning.
Victoria Johansson


Flytta e alltid en omställning, jag flyttade bara 5km
men ändå tog det 7 år att packa upp allt.
man har alltid mer saker än man tror.

Fridens..k


Liie

http://heyli.blogg.se/

Jag tyckte också det var jobbigt att lämna min lägenhet, gillade den väldigt mycket men bara efter några veckor i huset så var lägenheten nästan bortglömd, sån frihet med eget hus! Lycka till med flytten :)

Svar: Tack så mycket, flytten har gått riktigt bra. Imorgon är det flyttstäd & skönt att vi lejt undan det. Nu har vi bara lite saker i källaren, men det är säsongssaker som solstolar etc. Konstigt nog har jag bara längtat efter köket i lägenheten, men nytt kök är beställt så kommer nog inte sakna det heller sen ;)
Victoria Johansson


Jag läääängtar efter bilder på huset, och före/efter bilderna på tapetseringen. :D

Svar: Så fort vi fått upp lite taklister & tavlor så kommer det komma upp bilder på hallen & sovrummet :) Varit ganska mk nu men det börjar arta sig :)
Victoria Johansson


Frida Hjortén

http://rajdich.blogg.se/

Åhh vad kul med flytt till hus!

Vi har också precis flyttat in i hus, och snart blir vi tre :)


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Hoppas flyttandet går bra :) Spännande att skapa sig ett nytt hem :) Kram

Svar: Det har gått riktigt bra, bättre än vad jag trodde :)Du får komma & hälsa på någon gång & jag måste komma & se hur du bor :) Kram
Victoria Johansson


GeMina Arts

http://geminaarts.blogg.se

Jag flyttade för ett år sedan från lägenhet till hus så jag känner igen det du skriver. Jag saknade lägenheten när vi flyttade men det var ju jättekul att flytta in i huset! Och nu ett år senare saknar jag inte lägenheten ett dugg! Älskar att bo i hus!
/Sara


Elena

http://ellisono.blogg.se

Hoppas allt gick bra med flytten!


Katalin

Vill bara säga att jag tänker på er!
Jobba på, det blir nog jättefint allting!
Kram!

Svar: Hejsan, allt blev himla mk bättre & jag saknar inte lägenheten särskillt mk faktiskt. Det skulle vara köket men det har vi beställt ett nytt :DKram
Victoria Johansson


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Härligt att flyttandet gått bra :) Ja, jag kommer jättegärna och hälsar på någon dag :) Och det är klart du måste komma och hälsa på mig också :) Det var längesen vi sågs nu :)

Svar: Ja det var det verkligen. Ska bli spännande att se hur du bor & även hälsa på lilla Selma :( Hur gammal är hon nu?
Victoria Johansson


Liie

http://heyli.blogg.se/

Åh vad roligt att det går bra! Och underbart att slippa flyttstäningen, man vill ju bara in i sitt nya hus när man flyttat, inte rengöra varenda litet hörn av den gamla lägenheten :)

Svar: Ja verkligen, det tar så himla lång tid när man ska flyttstäda. Så med rot-avdraget så var det inte så fasligt dyrt ändå.
Victoria Johansson


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Ja, nu är hon snart fem månader :) Ska bli kul o träffa dina katter också, hur gamla är dem? :P Och se hur du bor :)

Svar: Vad tiden går, tycker bara hon blir större & större på bilderna. Men då går det ju åt rätt håll ;)Våra blir 1 år i April :)
Victoria Johansson


Svar; Okej det låter toppen! :D







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?