FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Att komma till insikt.

På jobbet har man ganska mycket tid att fundera på saker & ting. Det passar mig väldigt bra då jag är en tänkare in i själen.
Jag har under en längre tid irriterat mig på vissa familjemedlemmar som i stort sett aldrig hör av sig fast jag försökt hålla kontakten vid liv. 
 
Men idag slog det mig hur tacksam jag är för det jag har & hur mk jag värdesätter det. Jag orkar inte ödsla energi på personer som inte hör av sig. Jag orkar inte ljuga för mig själv längre. Jag avundas inte andra längre för jag uppnär samma mål själv även om det kanske tar längre tid.
 
Jag är glad för det jag har. Var det du med 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Härligt att du är glad över hur du har det nu :) Det är du värd :) Kram på dig

Svar: Tack så mycket :)Har kommit fram till att det tar sådan energi på att tänka negativt & va lite bitter. Kram på dig med.
Victoria Johansson


Kloka och fina ord!

Svar: Nypon- och nässelpulver kan du enkelt göra själv eller köpa i en hälsokostbutik. Strör ca 2tsk (tillsammans) över yoghurten eller gröten på morgonen; allt för att göra detta "extra" moment till något enkelt så att man gör det varje dag. Vill du så kan jag göra ett inlägg på min blogg om hur man gör eget pulver osv :)
Kram Frida


Svar: Åh så ska jag göra ett sådant inlägg i veckan :) Kram


Maria

http://zoobie.blogg.se

Låter bra. För dig. Jag har inget att vara glad över just nu. Faktiskt :/


Malin

http://santhic.com

Jag känner igen det där. Nu har jag struntat i att höra av mig, det är inte värt min tid & energi.


Liie

http://heyli.blogg.se/

Härlig inställning, du är grym!

Svar: Tack :)
Victoria Johansson


Katalin

Vet du vad?! Vi sitter i samma båt, fast det gäller en s.k. "väninna".
Jag grubblade nu i två månader: skall jag ringa eller ej?
Men nu har jag bestämt mig att jag skall vänta och "vänta ut".
Hoppas Du mår helt bra, trevlig Helg till Er, kram: Katalin

Svar: Så skönt att det finns fler i samma båt så jag inte är ensam. Du gör rätt i att vänta ut henne. Det är så tråkigt när ens sk "vänner" alt familj tar en för givet.Tusen tack kära Du. Jag önskar Er detsamma. Kram
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?