FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Favorit i repris.

Idag är en sådan dag jag saknar dig pälsboll, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. 
 
Kl 10:00 hade vi möte på banken, skriva papper, gå igenom papper & fixa lån. Idag är vi officiella husägare :)
Det var när vi kom fram till huset som jag sköljdes över av saknad efter dig. Du hade verkligen stormtrivts där, gått in & ut precis som du hade velat & med skogen bakom huset.
 
Eftersom vi ska renovera 2 rum + hall innan vi flyttar in + kök inom en snar framtid så tog jag tillfälle i akt & fotade alla rum i huset. Alltid roligt att se före/efter bilder när det gäller renovering. Så kommer inte bjuda på några bilder riktigt än. Framsidan hade jag ingen tanke på att fota då det ska jag försöka göra i veckan.
 
Är ni nyfikna på att se renoveringsbilder när det är klart?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Fotograf Malin Sundin

http://malinsundin.blogg.se/

RE: hoppas jag också tycker det är gott :)


Fotograf Annie

http://blogg.anniesfotografier.se

Härligt att ni är officiella husägare nu :D Grattis :D

Svar: Tack så mycket :)Känns bra att det nu är vårt & att vi kan göra vad vi vill i det.
Victoria Johansson


AnnBro Art

http://annatecknar.blogg.se

Så fin han är, förstår att du saknar honom :(

Stort grattis till huset! Är väldigt nyfiken på att se renoveringsbilder när det är klart. Är väldigt intresserad av renovering och inredning så det skulle vara väldigt spännande att följa :)

Är du intresserad av teckningar i samma storlek (A4) eller A3? Jag skickar dig ett mejl med prisinfo på båda storlekarna :)


Katalin

Vilken lycka - allt är underskrivet :) Grattis!
Jag är jätte nyfiken på kommande före/efter bilderna.
Det här fotot borde du förstora, rama in och sätta upp någonstans i huset!Väldigt vackert.
Jag har skickat pengarna för ytterligare 5st. änglar, skall maila om detta senare - INGEN BRÅDIS!!!!
Kram!

Svar: Ja det är riktigt skönt, nu är det bara allt annat kvar :PDet kommer att komma före/efter roligt att det finns intresse. Jag har funderat på att göra det, har många fina bilder på honom, har även ett sött när vi gör julkort ihop.
Bara att skicka mail :)
Kram
Victoria Johansson


gonzalezolivia.blogg.se

http://gonzalezolivia.blogg.se/

söt bild! :D
kram!


Liie

http://heyli.blogg.se/

GRATTIS till huset!! :D Jag vill verkligen se renoveringsbilder och före och efterbilder, älskar sånt!

Svar: Tack så mycket :)Vad roligt att du vill det, kommer komma upp lite då & då.
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?