FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Mango.

Mango han har fått upp ögonen för akvariet. Kan sitter antingen bredvid på bänken eller på pallen som faktiskt står framför akvariet nu sen julen. Sä sitter han & jagar en speciell fisk, den som är randig & snabbast. Det roliga är att det nästan ser ut som att fiskarna retar honom. Han kan sitta där i timmar & titta, jaga & titta lite till.
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Vilken underhållning! :) Jag har också varit sugen på att plocka fram mitt akvarium men jag är så himla fiskrädd (hur larvigt som helst, haha) att jag är osäker på om jag skulle kunna rengöra det själv, haha.

Svar: Ja det är verkligen underhållande både för mig & dem :) Det sämsta är när de får för sig att de kan ligga på akvariet :(Okok, är du så fiskrädd? Jag brukar suga bort vattnet innan jag tar upp det som ska rengöras.
Victoria Johansson


Felicia :D

http://feffiiis.bloggplatsen.se

Vad fin header du har! Har du lust att göra en till mig? :) Om du har gjort den själv! :) För jag hade tänkt såhär att jag gör en och du gör en så väljer mina bloggläsare sen vilken som är finast! :D <3 Kram!

Svar: Tack!Jag gör inga egna, beskriver bara hur jag vill ha så gör någon annan mina designers.
Victoria Johansson


Marie

http://myflowergirl.blogg.se

Hehe så rart, tssii men låt bli fisken, skratt


Tack så mycket! <3


Det kan jag tänka mig! Vilgot brukar ligga på kaninburen och spana men kaninerna verkar inte bry sig så det är väl okej :) Ja, jag har jättesvårt för fiskar som inte är i vatten så jag tror inte att jag skulle kunna håva upp dem själv. Jag har haft fiskar och en gång hoppade en fisk ur håven så jag gissar att det är därifrån min rädsla kommer :P

Svar: Men så sött, roligt när de går ihop sådär :)Fast man behöver inte ta upp dem när man ska städa akvariet, för du menar att det är när de INTE är i akvariet du är rädd för dem eller fattar jag fel?
Victoria Johansson


Gud så söt Mango är :)


Emma

http://emmacb.blogg.se

Mysig kise! Vad för ras? :}

Svar: Visst är han :) Han har en bror som heter Kiwi med som figurerar en del i bloggen. De är av rasen Helig Birma.
Victoria Johansson


Det är ju himla skönt om man slipper det, för det är just fiskar som inte är i vatten jag är rädd för :P Så om de kan vara kvar i vattnet hela tiden är det ju lugnt. Jag brukade alltid tömma hela akvariet och ha fiskarna i en hink när jag hade ett.

Svar: Jag fick lära mig att man inte ska byta allt vatten kanske 1/4 eller 1/3 för att fiskarna ska ha sin ordinarie bakteriekultur kvar. Vi köpte en manick som sköter vattentömmning & påfyllnaden helt själv, hur smidig som helst. Den kostade några 100-lappar men så värt det :)
Victoria Johansson


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Åh så söt! ^^,
Min katt satt jämnt ovanpå akvariet och pillade ner tassarna i det ^^,

SV: Åh tack så mycket! :)


Emelie Petersson

http://syrum.blogg.se/

Hihi de är så söta när de sitter och tittar så. Undra vad de tänker de små katterna...







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?