FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

140713, Sunday.

Att plantera blommor är något jag tycker är rogivande samtidigt som det blir fint. När jag hade kalas med min familj var vi till handelsträdgården som ligger några minuter bort. Och där köpte jag 2 olika sorters hängpetunia (de små). Fick även 4 tomater av farmor som jag såg igår börjat få tomater på sig, 1 röd Tobacsblomma & 1 röd Pelargonia av Arvid. 
 
Tycker ni om att plantera/så?
 
 
 
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Erika Pettersson

http://erikapettersson.webblogg.se/

Sv.
kladdkakan var jätte god. :)
Jens hade i citron för att göra en bra kombination mellan sött o surt.
Vilket blev väldigt gott.

Ja de var något nervöst^^
Men dom var jätte trevliga. :)


Älskar blommor och egenodlat o så, men tyvärr så har jag inte ALLS gröna fingrar :/


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Det är så mysigt med blommor :)

SV: Ja du det finns många idioter i världen, och bara dom tjänar pengar så verkar dom ju skita i att andra lider av det. Ta cigaretter till exempel.. :/







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?