FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Äntligen semester!!

Nu tar jag äntligen semester, som jag har längtat :)
Vi får se om jag uppdaterar något under ledigheten. Men det har varit ganska dött på kommentarsfronten under sommaren så få se om det blir något bloggande eller om jag kommer tillbaka när semestern är slut.
 
Har ni haft semester ännu?
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Malin Jenny Westman - Mamma till lilla Alice

http://malinwestman.blogg.se

Härligt med semester...Sambon har haft i 3 veckor nu...1 vecka kvar bara :/ Själv så är man ju mammaledig och har semester jämt ;) haha!


Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

http://yohannafotograferar.blogg.se/

Vad härligt med semester! :)

SV: Jo jag har ocå hört att det är bättre med flera mindre minneskort än ett stort ifall det skulle hända något, vilken panik man borde få.. :/


Jag började jobba igår igen...


Sv. Precis innan vistinge på höger sidan. :)
Så mycket närmre Finspång.
Ysunda heter de.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?