FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

200313, Wednesday.

Katterna ska nästan alltid vara med mig vart jag än är i huset. Så när jag fotade gästrummet tidigare idag försökte jag smyga ner för trappen eftersom de låg & sov. Det gick sådär, vipps så fanns båda katterna i gästrummet. Det är tur de är så söta :)
 
Idag fick jag åka hem från jobbet då jag inte kände mig kry för 5 öre. Så idag har jag sett på Top Model på play, läst, spånat på nya smycken att göra.
 
Vad har ni gjort idag?
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Katalin

Jätte fina bilder!
Krya på dig - kram!

Svar: Tack så jättemycket :)Förresten när var du tvungen att ha änglarna? Kram
Victoria Johansson


Katalin

Sista april, hoppas du hinner :)

Svar: Ja det borde jag göra. Vi målade sista lagret igår så nu borde vi kunna börja lägga golv & lister :)
Victoria Johansson


Sandra Leone

http://lingers.blogg.se/

Vilka jättemysiga bilder. Hoppas att du blir frisk och kry snart.


Cecilia Möller

http://mollerkirchsteiger.blogg.se/

TRåkigt att bli sjuk men så söta katterna är när de kisar i solen :)

Svar: Ja det är inte roligt alls att vara hemma & vara sjuk. Visst är det, Kiwi gillar verkligen solen :)
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?