FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Min helg..

....gick väldigt fort. Startade Fredagen med ett träningspass på jobbet. Efter det så hämtade jag upp Martin för att åka vidare till stan för att hämta hem vår nya tvättmaskin, köpa tvättlina & färg så vi kan fortsätta på det vi påbörjat här hemma.
När vi kom hem lagade vi mat, försökte se en film men däckade i sängen strax efter 21-tiden.
 
 
På Lördagen var jag som vanligt en snäll flickvän & gjorde iordning frukost. Blev dock ingen fin bild då jag var så fruktansvärt hungrig. Vi installerade tvättmaskinen, påbörjade lackning av det "nya" köksbordet & målade en näst sista gång i pysselrummet.
Kvällen bjöd på hyrfilm, kattmys & kex, vindruvor & ost.
 
 
 
Söndagen var vår vilodag från alla måsten. Vi satt vid köksbordet länge, gick en promenad till svärföräldrarna & åt söndagsmiddag & sen hem en sväng då bror med flickvän & kompisar kom inom en sväng då de hade varit & tittat på en valp i Linköping. 
 
 
Idag har det jobbats, tränats & gjort en massa äreneden. Snart kommer det besök då vi har funderingar på att borra efter bergvärme. Ska även måla pysselrummet & sen förhoppningsvis komma i säng tidigt :)
 
Hur har er helg varit?

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Sandra Leone

http://lingers.blogg.se/

Vilka underbara tulpaner!


Scrap och Ting

http://scrapochting.blogg.se

Åh, jag vill se hur ni bor nuuu! :)


Haha, var tvättmaskinen som lämnades kvar trasig trots allt? :P







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?