FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

SPONSRAT inlägg -

I början av December kom jag i kontakt med Tourn, en sida där man kan få anmäla sig att testa produkter gratis & sen recensera dem.
Jag anmälde mig till att få testa en LED - lampa från www.sveled.se & jag har verkligen förstått mig på tjusningen med dessa lampor.
 
De ger ett fint sken som inte är för skarpt eller dovt. 
De har fullt ljus med en gång.
Hållbara.
Svala lampor (stort plus).
 
Så f.r.o.m nu köps enbart LED lampor hos oss, även om priset är högre så tjänar man på det i längden.
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





LORISSA LOVEBOMB

http://lorissalovebomb.se

sv: För att Jokkmokk avfolkas. Det är ingen som vill bo här förutom vi som redan bor här, i dagsläget i alla fall. Och de som redan bor här (ca 3000 i samhället) har redan hus ju. Så när man väl ska bort... så kommer huset stå :(







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?