FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Men hej!!

Go kväll i mörkret. Tiden går så himla fort & jag hinner inte riktigt med allt som behöver göras. Saknar att fotografera, men ute är det bara grått & mörkret kommer så himla fort så man har inte det där ljuset man vill ha.
Här är några bilder från Instagram där jag visar små glimtar från vardagen genom mobilen.
 
1. Mitt nuvarande virkprojekt som jag hoppas bli klar nästa vecka - en lussekrans.
 
2. Sjalen jag hållt på & virkat, bättre bild kommer måste bara fundera på hur jag ska få den fin på bild. Ska börja på en mini till Silje imorgon :)
 
3. Renovering av gästrummet är påbörjat - men måste köpa mer färg. Tapet, lister & golv är redan bestämt så nu ska jag pinna nya ideer på vad för möbler & lösningar jag vill ha här. Så småningom ska jag flytta ner dit med mitt pyssel.
 
4. Katterna fick en vippa för någon vecka sen & de bara älskar den. De kan verkligen leka hur i evigheter med den.
 
Nu ska jag försöka hinna knåpa ihop lite Norge inlägg innan jag ställer mig vid spisen & lagar lite mat. Ska försöka svara på kommentarerna imorgon. KRAM
 
   
 
   
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





pauline fager

http://paulinefager.blogg.se

Hej tack söt ditt svar! Mina är blandraser mellan maine coon, norsk skogskatt, Birma och perser. Min äldsta katt är väldigt stor faktiskt! Tack för tipset :)


anna sofia photo

http://annasofiaphoto.blogg.se

Mina katter hade en sån vippa med fjädrar men alla fjädrar har slitits av och nu leker de bara med pinnen haha, lika glada är dem ändå! Tror de är förtjusta i "pinnar" för när min mormor var på besök med sina kryckor så började de att leka med dem också :P







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?