FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Fortsatt utförsäljning….

Klicka på bilden för att komma till min andra blogg där jag lägger ut smycken etc till försäljning.
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

http://pinkpiercing.blogg.se

svar: Varsågod :)
Ja men precis, så äre ju :p


Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

Så fina smycken :) Jag tycker själv om att pyssla med pärlor och göra halsband/armband osv :)

sv: Okej tack så mycket för informationen :) Jag tror också att sommaren är att föredra då jag är en sommarmänniska och gärna vill vara ute så mycket som möjligt då så då passar sommaren bäst för oss när vi ska åka till Norge :)

Vad kul att ni fick ledigt dom datumen så att ni kan komma iväg på en liten tripp! Hur länge var det ni skulle vara borta? 1 vecka? Ja du får tänka på mig när du åker förbi här hihi :) Tycker det är så mysigt att åka bil för man får ju se så mycket då också och man kan stanna när man vill och rasta benen :)

Det gör du helt rätt i. Känner man sig inte kry ska man inte iväg på jobb och plåga sig. Dessutom kan det ju bli värre och sen kan du ju smitta dina kollegor. Hoppas du mår bättre idag iallafall? :)

Hoppas du får nåt av jobben du sökt. Det är du värd. Men jag förstår din oro och förvirring om vad man ska syssla med i framtiden. Jag är själv väldigt osäker på vad jag ska syssla med. Jag tycker ju om att hjälpa människor så vården skulle nog passa mig fint. Samtidigt så känner jag ju ingen motivation till varken att plugga eller jobba just nu vilket är tråkigt. Men jag hoppas att motivationen infinner sig snart. Och jag hoppas att du hittar en lösning som passar bra för dig <3

Mums för högrev! Helt underbart att grytan blev lyckad och att köttet blev så mört. jag tar mer än gärna receptet hihi :) Älskar er mat! Ska återkomma med alla goda rätter du gett mig. Så gott! :)
Kramar <3


Jasmine

http://rosanatt.blogg.se

Vilka fina! Det i brunt gillar jag verkligen, liksom det i vinrött och guld.
Lycka till med försäljningen. Snart är det ju jul och då hoppas jag att det rullar på extra bra för dig. :)
Kram







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?