FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Välkommen hem till oss del 10 - nya matrummet.

Nu äntligen har jag tagit tag i att fotografera hur matrummet blev. Matrummet blev egentligen klar redan i somras men bättre sent än aldrig.
Så vad har vi gjort här inne? Vi har tapetserat, målat panelen, lagt nytt golv, vi har gjort fönsterbrädan (sågat, svarvat kanterna & målat), satt nya lister (golv, bröst & tak) & ska sätta en ny list runt kaklet vid kamninen & upp med en taklampa. Vi har även köpt lite nya möbler.
 
Personligen blev jag väldigt nöjd med resultatet. För att se de tidigare inläggen se --> Gästrummet, tvättstugan, hallen, gamla köket, sovrummet, trädgården, pysselrummet, nya köket & vardagsrummet.
 
Nästa projekt håller på & planeras & ska förhoppningsvis snart påbörjas.
 
 
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

Men åh så fint! Jag älskar också att möblera och inreda. Både gammalt och nytt ska det vara tycker jag för att det ska vara hemtrevligt. Men där är man ju olika givetvis <3

sv: Ja usch för den träningsvärken som man får efteråt. Men det är ju ett tecken på att man jobbat med muskler man inte är van vid att träna så det är ju bra :)
Vi åt hamburgare med strips, dricka och hela alltet. Såå gott tycker jag. Vad åt ni för nåt? :)

Jag har ju aldrig färgat mitt hår faktiskt men jag har också hört att det ska vara dyrt om man färgar det hos en frisör tex. Man kan ju tona hemma och så också men det lär ju också bli dyrt i längden kan jag tänka mig. Mamma tonar ju hemma och köper hem nån hårfärg. Vet inte hur ofta hon tonar dock men det blir ju ganska ofta ändå så det blir nog rätt dyrt :(

Stället vid åt mat på vid höga kusten heter högs kusten. Har du hört talas om höga kusten bron? Precis bredvid där ligger matstället. Dom har även hotell där så man kan sova där och få spabehandlingar osv. Jätteskönt! Men har aldrig sovit där eller testat deras spa men man kan ju föreställa sig haha :) Det är ungefär 7 mil dit från där vi bor. Vi bor ju i medelpad så i dom trakterna är det :)

Kramar <3


Sara

Så fint och hemtrevligt det blev! :)

Svar: Tack så jättemycket Sara :)Saknar verkligen dina uppdateringar men hoppas du har det bra.
Victoria Johansson


Katalin

Det var värt all svett och onda ryggar m.m. :)
Det bara att gratulera till Er två!
Kramar!

Svar: Tack så mycket :)
Victoria Johansson


Kajsa-Stina

http://www.anorexinojag.blogg.se

sv: Varsågod :) Jag håller helt med dig om det. Jag älskar också den lantliga stilen med vitt men även med lite mörkare färger och nytt och gammalt. Det är så fina kontraster tycker jag och det ser väldigt inbjudande ut när det är lite olika stilar liksom. Så mysigt och kul med möblering och inredning tycker jag :)

Ajdå. Jag har aldrig brutit min arm ( peppar peppar ) men kan tänka mig att det måste göra fruktansvärt ont :(
Vad gott! Pappa och min bror åt pizza i söndags och jag och mamma åt hamburgare. Så gott :)

Jag har också ganska långt hår och det var drygt 1 år sen jag klippte mig sist nu och det börjar verkligen synas att det är dags att göra nånting åt det. Och som du säger så är det ju inte jättebilligt att gå till frisören heller. Det beror ju givetvis på vad man gör med håret också men att färga och dona det drar ju gärna iväg pengarmässigt. Och att färga håret sliter nog också mycket som du säger. Har hört kompisar som blonderat håret och att det till och med gått av efter ett tag för att det blir en sån reaktion eller vad det är som händer? Vad är din riktiga hårfärg och har du färgat länge? :)

Vad kul! När är det ni ska åka till era bekanta så ni åker förbi höga kusten? Är det snart ni ska göra det eller? :) För höga kusten restaurangen har ju öppet året om så det behöver du inte oroa dig för att det skulle vara stängt. Det är öppet varje dag så det är bara att komma förbi :)

Igår så var jag först och åt lunch med pappa i stan och efter det så träffade jag en kompis en stund innan middagen. På kvällen så var jag hemma och umgicks med familjen och tog det lugnt. Vad gjorde du för nåt igår? :)

Hur mår du annars idag och vad ska du hitta på? :)
Kramar <3


Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

http://pinkpiercing.blogg.se

Men oj vilken ändring! Det blev jättefint :D


sandra

http://atilio.blogg,se

Men wow, ni har ju verkligen gjort det superfint!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?