FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Ute till havs

En sen kväll förra året när vi semestrade i Nord Norge så tog jag, mamma, styvpappa och lillasyster Silje en båttur i Vikan där vi bodde. Vattnet är sådär turkostblått och klart, solen skiner fortfarande mot våra ansikten och vi sitter där och puttrar i vår lilla motorbåt. Dessutom såg vi en ren jag inte hann fotografera. Silje slumrade till och vi andra bara njöt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Amanda Jona [SPONTAN]

http://spontan.blogg.se

Riktigt härliga bilder, såg underbart ut :)

Svar: Tack så mycket :)Det var verkligen härligt att bara guppa på havet utan ett enda ljud mer än motorljudet.
Victoria Johansson


Malin Thorell - hobbyfotograf

http://malinthorell.blogg.se

Fina bilder :)

svar: Varsågod :)
Har redan skrivit i ett inlägg att jag har en färgbomb hemma, men jag har nog duschat håret för mycket också så färgen har försvunnit, och jag har bara färgat rött två gånger och tonat en gång, det tar ett par gånger tills det håller mer och mer :p







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?