FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

010615 Monday

Trots att denna dag egentligen varit som vilken dag som helst, så har den känts väldigt annorlunda. För idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag. 
Startade morgonen med att gå ut i spöregn & plocka syren & liljekonvaljer som jag brukade få av morfar när han levde. När Martin kom hem överraskade han mig med jordgubbar & en liten plantering. Vi som inte ger varann födelsedagspresenter. 

Jag hoppas ni får en fin start på Juni ❤️ Och att jag snart har ork & möjlighet att uppdatera med lite bilder från kameran. 






-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Det där såg inte helt fel ut.

Svar: Det var det inte :)
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?