FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

210212. Tuesday.

God morgon!
Trotts att jag sovit riktigt illa inatt så var jag uppe vid 7-tiden. Så nu är är jag nyduschad, frukosten är i magen & jag har gjort klart dagen & morgondagens övningar till mina kursdeltagare.
Funderar även på att överska Martin med att gå & köpa semlor så det finns när vi kommer hem sen då vi slutar samtidigt idag.

Har ni tjuvstartat med att äta semlor, eller har ni sparat er till idag?



-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





nicole- skånsk knasig tjej ♥

http://nikkkiis.blogg.se/

jätte fin blogg :D


Hehe såg idag att det var semeldagen =P Men eftersom jag tycker det är onödigt att åka in till Finspång för att bara köpa en semla så stod jag över. Sen är det tråkigt att äta själv. Sattsar på att spara pengarna ist ;)


emma- photo and a little bit of hope

http://photoyemma.blogg.se/

den var himla fin! :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?