FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Blomsterarkivet.

 2010-11 så läste jag till florist i Norrköping. Givetvis vill jag visa vad jag lärde mig & därför gör jag detta samlade inlägg så det blir lättare att gå tillbaka & titta om ni är intresserade av något specefikt inlägg :)
 
 
På detta sätt tycker jag personligen att inläggen kommer att bli snyggare & stilrenare. Därför kommer jag uppdatera denna lista/sida istället för länkningen jag gjort tidigare som jag själv upplevt som stökig.
 
Vad tror ni om det?
 
BEGRAVNINGSARRANGEMANG: 
Luftig begravningsdekoration.
Personlig kistdekoration.
Liggande begravningsdekoration.
* Begravningskransar 3:orna.
* Kistdekorationer 3:orna.
* Dekorerad begravningskrans.
* Solen.
* Begravningskransar.
 
JULARRANGEMANG:
* Buxbom.
* Mossgran.
* Ljusdekoration.
* Hyacint i glasvas.
* Amaryllisboll.
 
BRÖLLOPSUTSTÄLLNING:
* Entré till bröllopsutställningen.
* Besök av Johan: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, & 9.
* Glamelieros.
* Piratdukning.
* Prinsess & Sex and the City dukning.
Vinterdukning.
* Johan´s blomstrande konst.
* Brudbuketter.
* Yellow wedding.
* Pretty in pink.
 
 BLANDAT:
Påskbukett.
Glamelieros.
Odling av St:Paula.
* Micadovaser med Anemoner.
* Cornell.
* Studiebesök.
* Formex.
* Övningsbutiken.
* Vårinspiration till övningsbutiken.
* Grupparbete: Exponering.
 
BUKETTER:
Första buketten. 
Andra buketten. Rosor & hypericum.
Rosor & nejlikor.
Solitär.
* Anemonbukett.
 
DEKORATIONER stora & små:
* Dekorativ.
* Nivådekoration.
* Pumpadekoration.
* Vegetativt.
* Fransk tulpan. 
* Nivådekoration.
* Raka & bestämda linjer.
* Triss.
Frukt.
* Till Östgötateatern.
* Till Louise Dee Geer.
* Aprikosfärgad Lilja.
 
DÖRRKRANSAR:
Höstkrans med lönnlöv.
* Alla helgona - krans + liggare.
* Julkrans.

 


-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se










 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?