FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Året som gått - 2013 del I.

Så var det dags för ännu en resumé av året som gått. Rent fotomässigt har det varit tummen ner, men det har hänt mk annat roligt :)
 
JANUARI
Snön låg gnistrande vit & det blev 2 lyckade fotograferingar med Cissi, Erika & Raski. Flyttkartonger fyllde vår lägenhet. Och bakade mina första semlor.
 
 
 
 
FEBRUARI
Vi flyttade till hus & renoverade halva övervåningen. En av de månader jag mådde som bäst. 
Bakade födelsedagstårta till mina småsyskkon <3 
 
 
 
 
 
MARS
Fyllde hemmet med tulpaner & jag längtade efter våren. 
 
 
 
 
APRIL
Familjen kom på besök, det vankades födelsedagskalas för mamma & sambon. Vi lekte i parken & de första vårblommorna tittade fram.
 
 
 
 
 
....fortsättning följer.

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





LORISSA LOVEBOMB

http://lorissalovebomb.se

Jag önskar att jag också var husägare, men om man skulle ångra sig skulle det vara så förbaskat svårt att få sålt här uppe.

sv: Tack, jag har valt dem med omsorg och jag hoppas verkligen att de slår in. Jag ska kämpa för det :D


mineeea 🐋

http://artistiskt.blogg.se/

det ser ju ut att ha vart ett himlans bra år hittills iaf med tanke på de fina bilderna!!!

Svar: Tack så mycket :) Känns som att det var fram till sommaren det var "fina" bilder. Men gjorde inte så mk under sommaren/hösten & hade inte så mk inspo då många jag skulle fota (gratis) aldrig hörde av sig :((
Victoria Johansson







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?