FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

160413, Tuesday.

Hemkommen från jobbet för en liten stund sen, hade tänkt fotografera sovrummet idag men eftersom det är ganska grått & dimmigt idag får det väntas till en anann dag då vi inte fått upp någon taklampa ännu.
Får bli att göra klart inbjudningskort, presentation av fotocirkel jag ska hålla imorgon på ABF & sen ska bilen till Lelle på reparation, sen får vi se vad som händer.
Men först får det bli en kaffe & ett avsnitt av "Vem vet mest".
 
Vad gör du idag?
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Ish, vem vet mest gör mig helt stressad :)


Lovisa

http://lovisaag.blogg.se

Åhh gott! :D


Svar; Jag går till den 7 juni nu, och sen börjar jag till hösten igen, men vet inte hur länge jag ska gå då. :)


Ja men jag gillar med frågesport, fast inte det programmet, det är ju galet stressigt :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?