FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Virkade napphållare

 Min nyfunne vän T undrade om jag kunde virka några napphållare. Givetvis ville jag försöka så efter lite trixande så hade jag fixat ihop ett eget virkmönster på dessa napphållare. Både beställaren och den som fick dem blev nöjda och det värmde i hjärtat att veta att det jag gör, gör någon annan glad :)
 
Om någon annan vill beställa så kostar dessa 50:-/st Och kan fås i andra färger. Maila mig på:
[email protected]
 
 

-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





Céline

http://evaceline.blogg.se/

men gud så himla söta!

Svar: Tack så mycket :) Blev väldigt nöjd med dem. Roligt att man dessutom fått en till beställning efter detta inlägg :)
Victoria Johansson


JENNY

http://jennyjansson.forme.se

Ja, det går så långsamt när man längtar till nått! :)
Du som är så duktig på att virka, du virkar inte barnplagg? Typ koftor? :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?