FOTOGRAFIER, KATTERNA & DET KREATIVA

Sharm el Shejk del I.

Den 24/9 åkte jag & Martin till Egypten, närmare bestämt Sharm el Shejk. Vi var framme rätt sent på kvällen så vi gjorde inte så mk mer än att installera oss på rummet, åt & gick & la oss för att gå upp i tid dagen efter. Jag hade med mig systemen, den lilla kompakta & en undervattenskamera så alla bilder är inte fotade med samma kamera. Jag hade heller inte med mig kameran jämt, fotade inte så mycket mer än vanliga turistbilder som jag ville ha som minnen. Jag var ju trotts allt där för att njuta, ligga i solen & bada. Har delat in bilderna så det inte ska bli så mk på en gång.



På vänsterbilden högst upp andra balkongen från vänster bodde vi & resterande bilder som kommer är utsikten från vår balkong.




-----------------------------------------------------------------------
© Victoria Johansson | impalaa.blogg.se





ser fantastiskt ut helt enkelt :o


Kristina Bäck

http://studiokiix.blogg.se/

Ser super härligt ut!


Sofia - My Camera And I

http://mycameraandi.webblogg.se/

Så fint det är!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?